לצוות שלנו באמת אכפת מכם

אלפי לקוחות כבר קיבלו את השירות המצוין מצוות המומחים שלנו.
בשגרה ובחירום אנו מספקים תמיכה מרחוק מסביב לשעון ומענה על אין ספור שאלות.
יחד עם זאת אנחנו כאן לא רק בשביל לפתור בעיות אלא גם כדי לייצר הצלחה מושלמת בעסק שלכם.

שאלות נפוצות

למי מיועדת עמדת המכירה אקיופוז?

עמדת המכירה של אקיופוז מיועדת לשימוש עם תוכנות להנהלת חשבונות מהמובילות בשוק כגון: Sage 50 מהדורת ארה"ב לשעבר רכש, עמדת מכירה ל Sage 50 מהדורת קנדה לשעבר Simply Accounting. כמו כן אקיופוז אידאלית לקמעוניים שעונים על הקריטריונים הבאים:

  • בעלי עסקים שמכירים ומשתמשים ב QuickBooks, Sage 50 מהדורת ארה"ב לשעבר רכש, עמדת מכירה ל Sage 50 מהדורת קנדה לשעבר Simply Accounting עבור הנהלת חשבונות ולא רוצים ללמוד מחדש תוכנות מורכבות או לא מוכרות.
  • בעלי עסקים שרוצים להעביר את נתוני המכירה ישירות להנהלת החשבונות בצורה מפורטת ולא רק סיכום כללי.
  • בעלי עסקים שרוצים מהירות, דיוק וקלות בעמדת המכירה שלהם.
  • בעלי עסקים שרוצים לנהל מעקב לקוחות ולהזין נתונים ולבצע מעקב תוך כדי עבודה על עמדת המכירה.
  • בעלי עסקים שמחייבים לקוחות בצורה מחזורית ורוצים ליצור חשבונית מפורטת למחזור החיוב הבא.
  • בעלי עסקים שרוצים לחסוך זמן ללקוחות שלהם על ידי שימוש בקורא ברקוד או מסך מגע, דבר שמבטיח יעילות ומהירות.

מי אמור להשתמש בעמדת המכירה של אקיופוז?

עמדת המכירה של אקיופוז מיועדת לשימוש עם תוכנות להנהלת חשבונות מהמובילות בשוק כגון: Sage 50 מהדורת ארה"ב לשעבר רכש, עמדת מכירה ל Sage 50 מהדורת קנדה לשעבר Simply Accounting. כמו כן אקיופוז אידאלית לקמעוניים שמשתמשים במערכות ההפעלה הבאות:

  • חלונות 8 – הגרסה המלאה.
  • חלונות 7 – Pro או גבוה יותר – 32 bit או 64 bit.
  • חלונות XP Pro או גבוה יותר.
  • חלונות Vista Business או גבוה יותר – 32-bit.
  • פנטיום 4 או מעבד מהיר יותר עם 1 GB RAM.
  • Java 6 או גבוה יותר – 32 bit only.

במה אקיופוז שונה משאר התוכנות להנהלת חשבונות?

המטרה העיקרית של אקיופוז היא לצמצם את הפער בין עמדת המכירה לבין הנהלת החשבונות.

כבר מתחילת הדרך עוד בשנת 1997 ועד היום הבנו ולמדנו מהניסיון שצברנו כי כול בעל עסק זקוק וצריך מידע. המידע קריטי וחשוב על מנת לגרום לעסק לשגשג ולהצליח. אין הבדל בין העסקים השונים הצורך קיים גם לבעלי מסעדות בדיוק כמו לרשת חנויות ענפה. עיבוד נכון של הנתונים מאפשר את הצלחת העסק. ולכן איקיופוז פותחה במיוחד לכך ובעלת התכונות הבאות:

  • ליקוט ואיסוף נתוני מכירה ללקוחות בצורה מהירה קלה ופשוטה.
  • .דיווח מהיר ואוטומטי על נתוני מכירות ישירות להנהלת חשבונות ללא צורך ברכיבים או מאפיינים מיותרים

במה אקיופוז שונה משאר התוכנות להנהלת חשבונות?

עמדת המכירה של אקיופוז היא היחידה שמדווחת בזמן אמת על מלאי הפריטים והעסקאות ל עמדת מכירה ל Sage 50 מהדורת ארה"ב לשעבר רכש, עמדת מכירה ל Sage 50 מהדורת קנדה לשעבר Simply Accounting ו QuickBooks.

היתרון המשמעותי בשילוב זה מאפשר לכם לבצע עסקאות, לבקר את המלאי, להזמין מוצרים ולשלם לספקים, הכול במקום אחד ללא עיקובים וללא צורך בלמידת מערכות נוספות או הוספת תוספים למערכות קיימות.

האם אקיופוז יכולה לעבוד על מערכות הפעלה נוספות מלבד חלונות, כגון אפל, אנדרואיד וכדומה?

ניהול החשבונות מתבצע לרוב מאחורי הקלעים ולכן ההתקנה מתבצעת על מחשבי PC, לעומת זאת עמדת המכירה יכולה להיות מותקנת על מגוון מכשירי אנדרואיד או PC, כמו טאבלטים, טלפונים חכמים ועוד. חשוב לציין כי אקיופוז אינה נתמכת על ידי אף מערכת של אפל.

אני משתמש כרגע בעמדת מכירה אחרת, איך אוכל להזין את הנתונים לאקיופוז?

אקיופוז שולה את הנתונים כמו פריטים ולקוחות מתוכנת הנהלת החשבונות. אם יש באפשרותכם לייצא את הנתונים לקובץ סביר להניח כי ניתן יהיה לייבא אותו אל המערכות של אקיופוז.

לאיזה מערכות וגרסאות ניתן להעביר את נתוני אקיופוז?

המידע מאקיופוז ניתן להעברה ושילוב עם:

  • QuickBooks Pro 2014-2016
  • QuickBooks Premiere 2014-2016
  • QuickBooks Enterprise 2014-2016
  • Sage 50 – מהדורת ארה"ב 2014-2016 (לשעבר Peachtree)
  • Sage 50 – מהדורה קנדית 2014-2016 (לשעברSimply Accounting)
  • Sage 100 ERP 2014, 2015, 2016 (לשעבר Sage MAS 90 and Sage MAS 200)
  • Sage BusinessWorks Accounting גרסה 5 או גבוהה יותר

באיזה אופן מנוהל המלאי עם אקיופוז?

אקיופוז נוצרה על מנת לאפשר לכם לעבוד בקלות ובנוחות, קל וחומר לגבי המלאים שלכם. הגדולה של הטמעת אקיופוז באה לידי ביטוי בכן שאין היא משכפלת תכונות שכבר קיימות אצלכם בהנהלת החשבונות לכן הפריטים שיש לכם במלאי מנוהלים באותו מקום שבו מנוהלת הנהלת החשבונות שלכם, הזמנות רכש וההתחשבנות מול הספקים השונים.

עמדת המכירה אקיופוז מדווחת בזמן אמת על עסקאות שמתבצעות, על המלאי שנגרע או נוסף ומעדכנת את ספרי החשבונות, אין צורך בשום תוספת אחרת, אקיופוז כבר כוללת את כל מה שצריך.

כמה עמדות מכירה של אקיופוז ניתן להפעיל בעת ובעונה אחת?

אין הגבלה על מספר העמדות שניתן להפעיל בבת אחת. ואין הגבלה על התמהיל שלהן כלומר PC טאבלט או טלפונים חכמים.

האם צריך להתקין את תוכנת ניהול החשבונות בעמדת המכירה?

אין צורך, ניתן להתקין את תוכנת ניהול החשבונות על מחשב אחר ואפילו מרוחק, עמדות המכירה ישדרו למחשב הראשי את נתוני העסקאות והמלאי.

האם אני יכול להשתמש באקיופוז בחנות ואת הנהלת החשבונות לבצע במקום אחר, נניח בבית או במשרד?

כפי שענינו בשאלה הקדמת, אקיופוז יכולה להיות מותקנת בכול מקום וניתן להעביר את הנתונים לכול מקום בעולם.

האם אקיופוז מתאימה לחומרה שכבר קיימת אצלי?

אקיופוז מתוכננת לעבוד עם רוב ציוד הקצה והחומרה שקיימת כיום בשוק, יחד עם זאת מומלץ כי תפנה אלינו על מנת לברר באופן מוחלט לגבי החומרה שלך. אתם מוזמנים לחייג: 1-800-80-96-96

האם בשל העובדה שאקיופוז מאפשרת גישה לנתונים רגישים כמו כספים, האם גם לעובדים שלי תהיה גישה אל נתונים אלו?

לא. תוכנת ניהול החשבונות שלכם בכלל לא צריכה להיות על עמדת המכירה, אבל לאקיופוז יש אפשרות לנהל הרשאות לקבוצות משתמשים.

האם רואה החשבון שלי צריך עותק של אקיופוז?

A: כלל וכלל לא, נתוני העסקאות מועברות בצורה מפורטת , כל מה שרואה החשבונות שלכם צריך זה את הקובץ הפיננסי.

איך אפשר לקבל מידע נוסף על אקיופוז?

אתם מוזמנים להתקשר אל צוות המומחים שלנו בטלפון 1-800-80-96-96 ונשמח לעזור בכול שאלה.

למי מתקשרים על מנת לקבל תמיכה?

עבור תמיכה לאקיופוז צלצלו 1-800-80-96-96.

האם צריך לרכוש רישיונות נוספים לעמדות נוספות של אקיופוז?

אקיופוז מאפשרת שימוש לפי כתובת הכוונה היא שהרישיון אותו רכשתם מתאים לכתובת אחת ללא קשר למספר העמדות. אם תתקינו עמדה בכתובת חדשה תצטרכו לרכוש רישיון נוסף

האם תוכנת הנהלת החשבונות צריכה לפעול במקביל לאקיופוז?

תוכנת הנהלת החשבונות לא צריכה להיות מופעלת בזמן שאקיופוז רצה, אין תלות בין התוכנות.

האם ניתן להמשיך את רצף מספרי העסקאות שקיימות כבר במערכת?

יש באפשרותכם לבחור איזה רצף שתרצו, לדוגמה אם העסקה האחרונה שלכם במספר 100 אז תמשיכו עם המספר 101.

איזה חומרה צריך להפעלת אקיופוז?

ניתן להתקין את אקיופוז אפילו על ה PC הרגיל שלכם, צלצלו אלינו ל 1-800-80-96-96 על מנת שנתאים לכם חבילת משתלמת ומתאימה לסוג העסק שלכם.

האם אני צריך קופה רושמת?

אין צורך בקופה בכלל מכיוון שאקיופוז הופכת את המחשב שלכם לעמדת מכירה מושלמת שמדווחת להנהלת החשבונות בזמן אמת.

האם אני יכול להקים עמדות חדשות או להוסיף מיקומים נוספים?

אתה יכול להתקין כמה עמדות שתצטרך ללא הגבלה כול עוד הם ממוקמות באותה כתובת, אם אתה צריך להתקין עמדות נוספות בכתובת שונה יהיה עליך לרכוש רישיון נוסף, פנה אלינו להתייעצות.

עד כמה קל להשתמש בעמדת מכירה של אקיופוז?

אנו מאמינים כי אקיופוז הינה עמדת המכירה הקלה ביותר לשימוש

מתי תוקף העדכון של אקיופוז יפוג?

אנחנו מידי שנה מוציאים עדכון כולל לעמדת מכירה ל Sage 50 מהדורת ארה"ב לשעבר רכש, עמדת מכירה ל Sage 50 מהדורת קנדה לשעבר Simply Accounting ו QuickBooks למרות שאין צורך לעדכן את עמדת המכירה מידי שנה עדיין זה מומלץ אם אתם מעדכנים את תוכנות ניהול החשבונות.

האם ניתן לעקוב אחר עסקאות של לקוחות?

כן, ניתן לייבא את רשימת הלקוחות הנוכחית ולהוסיף אותם לעמדת המכירה. אם מדובר על עסקת מכירה, היא תשודר אל תוכנת ניהול החשבונות בצורה מפורטת ואף תוכלו להנפיק חשבונית עבור עסקה זו.

האם אפשר לקבוע תזכורת להזמנת מלאי חסר?

עמדת המכירה של אקיופוז מאפשרת ניהול מלא של המלאי בהתאמה מול הנהלת החשבונות, ניתן לקבוע רמת מינימום לפריט ותקבלו תזכורת להזמנת עוד מהמוצר החסר.

האם יש הגדרה לרמות אבטחה שונות עבור המשתמשים?

כן, אקיופוז מאפשרת ניהול מלא של הגדרות אבטחה למשתמשים, קבוצות בכל רמה שתצטרכו לדוגמה:

  • איש מכירות מורשה רק למכירה.
  • מנהל משמרת יכול לבצע מכירה, החזרה, ביטול עסקה, שינוי פריט, שינוי תיאור פריט.
  • מנהל יכול לבצע את כול האמור לעיל ובנוסף לייבא מידע לתוך תוכנת הנהלת החשבונות.

האם יש צורך באקיוקאונט לניהול מלאים עבור עמדת המכירה?

התוכנה אקיוקאונט משמשת לספירת מלאי שמתבצעת באופן ידני, על ידי ליקוט וספירה בעזרת קורא ברקוד ספירת המלאי מתבצעת בקלות ובנוחות ללא בזבוז זמן מיותר.